شناسهٔ خبر: 67215564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهتمام ویژه رسانه ها به مشارکت حداکثری در انتخابات

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، باید مد نظر رسانه ها و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

اهتمام ویژه رسانه ها  به مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید مصطفوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد گفت: رسانه ها از ایجاد گسل قومیتی در انتخابات اجتناب کنند.

وی افزود: هرگونه تجمع اعتراض آمیز و ادعای توقف انتخابات و هر اقدامی که موجب اخلال در امنیت عمومی و اخلال در روند انتخابات گردد جرم است.

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه، سیاه نمایی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه جرم است گفت: رسانه ها از دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه،تخریب و بداخلاقی انتخاباتی قابل قبول نیست تأکید کرد:  با رسانه هایی که به جای تبلیغ و تشریح برنامه ها، اقدام به تخریب نامزدهای انتخاباتی کنند، برخورد می شود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: استفاده ی غیرمجازازامکانات دولتی برعلیه وله نامزدها، استفاده ی ابزاری از شخصیت ها وهنرمندان، ورزشکاران و‌انتشار محتوای تبلیغاتی توسط مجریان، ناظران  انتخاباتی جرم هست.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه، انتشار نظرسنجی‌ها و یا نظرسازی کاذب که از مجاری غیررسمی انعکاس پیدا می‌کند و مبدا آن مشخص نیست، در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخاباتی جرم است گفت: با منتشر کنندگان چنین نظرسنجی هایی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

 

نظر شما