شناسهٔ خبر: 67214018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی:

مشارکت حداکثری در انتخابات باید مد نظر رسانه ها قرار گیرد

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی: معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، باید مد نظر رسانه ها و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید مصطفوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد گفت: رسانه ها از ایجاد گسل قومیتی در انتخابات اجتناب کنند.

وی افزود: هرگونه تجمع اعتراض آمیز و ادعای توقف انتخابات و هر اقدامی که موجب اخلال در امنیت عمومی و اخلال در روند انتخابات گردد جرم است.

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه، سیاه نمایی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه جرم است گفت: رسانه ها از دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه،تخریب و بداخلاقی انتخاباتی قابل قبول نیست تأکید کرد:  با رسانه هایی که به جای تبلیغ و تشریح برنامه ها، اقدام به تخریب نامزدهای انتخاباتی کنند، برخورد می شود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: استفاده ی غیرمجازازامکانات دولتی برعلیه وله نامزدها، استفاده ی ابزاری از شخصیت ها وهنرمندان، ورزشکاران و‌انتشار محتوای تبلیغاتی توسط مجریان، ناظران  انتخاباتی جرم هست.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه، انتشار نظرسنجی‌ها و یا نظرسازی کاذب که از مجاری غیررسمی انعکاس پیدا می‌کند و مبدا آن مشخص نیست، در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخاباتی جرم است گفت: با منتشر کنندگان چنین نظرسنجی هایی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما