شناسهٔ خبر: 67213872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی:

مشارکت حداکثری در انتخابات، مدنظر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی قرار گیرد

المیرا عسگری زاده

معاون دادستان و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مد نظر رسانه ها و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

مصطفوی ۲۷ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه مطبوعات استان برگزار شد، با اشاره به تخلفات حوزه تبلیغات انتخاباتی، افزود: تجمع اعتراض آمیز و ادعای توقف انتخابات و هر اقدامی که موجب اخلال در امنیت عمومی و اخلال در روند انتخابات گردد جرم است.

وی ادامه داد: سیاه نمایی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه جرم بوده و رسانه ها از دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند.

مصطفوی اظهار کرد: تخریب و بداخلاقی انتخاباتی قابل قبول نبوده و با رسانه هایی که به جای تبلیغ و تشریح برنامه ها، اقدام به تخریب نامزدهای انتخاباتی کنند، برخورد می شود.

وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از امکانات دولتی برعلیه و له نامزدها، استفاده ی ابزاری از شخصیت ها و هنرمندان‌، ورزشکاران و....انتشار محتوای تبلیغاتی توسط مجریان، ناظران  انتخاباتی جرم است، گفت: انتشار نظرسنجی‌ها و یا نظرسازی کاذب که از مجاری غیررسمی انعکاس پیدا می‌کند و مبدا آن مشخص نیست، در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخاباتی جرم است؛ همچنین دعوت به تجمع و تحصن که اخلال در انتخابات را به همراه داشته باشد، جرم محسوب می‌شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

علیرضا نوروزی‌، بر لزوم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی  رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی موجبات افرایش مشارکت در انتخابات را رقم زنند.

وی با بیان اینکه،رسانه ها موثر ترین عوامل در ایجاد ارامش در جامعه هستند، گفت: آذربایجان غربی جزء استان های آرام است که بی شک با تدابیر رسانه ها این آرامش رقم خورده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی، تصریح کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر دستگاه های نظارتی و اجرایی شاهد برگزاری انتخابات پاک و گسترده در استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما