شناسهٔ خبر: 67259348 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان میرآباد

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اختصاص ۴۴ شعبه اخذ رأی در این شهرستان گفت: از این تعداد ۲۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار است.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان میرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسین خضری، با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اندیشیده شده است، افزود: با توجه به تراکم و ترکیب جمعیتی و وضعیت توپوگرافی شهرستان، از تمام اماکن و ظرفیت‌ها برای استقرار شعب اخذ رأی استفاده شده است تا با پوشش همه نقاط شهرستان دسترسی شهروندان به شعب اخذ رأی آسان‌تر شود.

خضری، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان اظهارکرد: تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده و جلسات متعددی با معتمدان، اقشار مختلف، گروه‌های مرجع درحال برگزاری است تا با تبیین دستاوردها و اقدامات و اهمیت حضور مردم در انتخابات، شاهد حماسه‌ای دیگر از مشارکت حداکثری مردم، در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار شهرستان میرآباد در ادامه تاکید کرد: تشییع میلیونی شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

نظر شما