شناسهٔ خبر: 67314629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان ری را برعهده دارند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به این نکته که انتخابات در این دوره به‌صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰ هزار نفر در قالب ۴۶۸ صندوق کار جمع آوری آراء مردم را در انتخابات روز هشتم تیرماه در شهرستان ری بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی باب الحوائجی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات با حضور ۳۰ نفر از معتمدین و اعضای اداری و هیئت نظارت اظهار کرد: تعداد ۱۰ هزار نفر در قالب هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی وظیفه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در سطح شهرستان ری بر عهده دارند.

وی افزود: ۴۶۸ صندوق در سطح شهرستان میزبان آرا مردم شریف قبله تهران خواهند بود که از این تعداد ۵۳ صندوق به‌صورت شعب سیار وظیفه جمع‌آوری آرا را در مناطق معین شده خواهند داشت که بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، زندان و به‌طور کلی مسیرها و مناطقی که به دلایلی با شعب ثابت فاصله زیادی دارند نقاط هدف صندوق‌های سیار می‌باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه انتخابات در این دوره به‌صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: فرآیند احراز هویت رأی دهندگان به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و مابقی فرآیند مانند رأی ریزی، شمارش آرا و تنظیم صورت جلسات به‌صورت دستی خواهد بود. همچنین واجدان شرایط می‌توانند با شناسنامه و یا کارت ملی اقدام به رأی دادن کنند که در فرآیند رأی‌گیری هیچ‌گونه مهری در شناسنامه‌ها درج نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما