شناسهٔ خبر: 67241873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

آتش سوزی هولناک در بیمارستان قائم رشت / جان باختن ۸ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بر اساس بررسی های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بر اساس بررسی های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد و موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

محمدتقی آشوبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۹۷ نفر از بیماران بیمارستان قائم (عج) در مراکز درمانی گیلان بستری هستند که اسامی بیماران به خانواده‌ها اعلام شده‌است.

وی با بیان اینکه همه اقدمات درمانی برای این بیماران در حال انجام است، افزود: پنج نوزاد در بیمارستان قائم (عج) رشت بستری بودند که به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت انتقال داده شدند و حال عمومی آنان خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان کرد: متاسفانه در آتش سوزی این بیمارستان هشت نفر جان باختند که علت فوت آنها در دست بررسی است.

ابوطالب صادقی، زهرا قربان شیرودی، صغری صفری، معصومه اصغرنیا، محمد منتظری، شهبانو راحت پیشه، آسیه جعفرزاده و لیلا جعفری در پی حریق بیمارستان قائم رشت جان خود را از دست دادند.

استاندار گیلان همچنین اول وقت امروز با حضور در بیمارستان‌های پورسینا، حشمت و رازی رشت ضمن عیادت از تعدادی از بیماران منتقل شده بیمارستان قائم (عج) به این مراکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.

بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش سوزی کامل مهار شد و ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند که هم اکنون ۹۷ نفر در این مراکز بستری هستند.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما