شناسهٔ خبر: 67243828 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دستور وزیر کشور درباره آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

ایسنا : وزیر کشور در پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری‌های این وزارتخانه درباره روند و علت حریق خبر داد.

صاحب‌خبر -

وزیر کشور طی تماس هایی با استاندار گیلان، دستورات لازم را جهت بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.

از لحظات اولیه سانحه در حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه، احمد وحیدی وزیر کشور در چند نوبت با استاندار و مسئولان استانی برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و نیز بررسی ابعاد و علل حادثه، تماس حاصل کرد.

وی همچنین در پیامی، درگذشت شماری از هموطنان در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت را تسلیت گفت و از پیگیری‌های این وزارتخانه درباره روند و علت حریق خبر داد.

خبر مرتبط
اسامی فوتی‌های آتش سوزی بیمارستان قائم رشت اعلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام اسامی بیماران فوتی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم گفت: آمار فوتی‌های تا کنون هشت نفر است.

از بدو وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران را به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار داد و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان‌های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم (عج) رشت، حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش سوزی کامل مهار شد. همچنین ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند، اما تاکنون متأسفانه ۸ تن از بیماران جان باخته اند.

 

 

نظر شما