شناسهٔ خبر: 67240740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

در بیمارستان خصوصی قائم رشت

رشت/ مرگ ۸ بیمار در پی آتش سوزی در بیمارستان

آتش سوزی در بیمارستان خصوصی قائم رشت از بامداد امروز شروع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آسیانیوز، این خبر را رئیس دادگستری گیلان در مصاحبه با صداوسیما اعلام کرد.


آتش سوزی در بیمارستان خصوصی قائم رشت از بامداد امروز آغاز اما توسط آتش نشانی خاموش شد. تعداد مصدومان ۱۵ نفر اعلام شده است.

هادی سلیمی مدیرعامل هلال احمر گیلان پیش از این گفته بود: ۱۵ مصدوم این حریق به مراکز درمانی منتقل شدند و هیچ کس به دلیل آتش سوزی فوت نکرده است.

خبرگزاری صدا وسیمای گیلان هم نوشت: آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم رشت پس از ۲ ساعت تلاش آتش نشانان خاموش شد.

رئیس آتش نشانی رشت گفت: علت آتش سوزی مشخص نیست و تمام بیماران این بیمارستان به بیمارستان های دیگر رشت منتقل شدند. علت و میزان این آتش سوزی در دست بررسی است.

شهرام مومنی با اشاره به اینکه آتش سوزی بیمارستان بین المللی قائم رشت ساعت یک و ۱۳ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۲۹ خرداد به دلیل نامعلومی به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد گفت : ۱۳۶ آتش نشان با ۳۶ خودروی اطفای حریق از رشت، سنگر، فومن و منطقه آزاد انزلی پس از ۲ ساعت آتش را مهار و بیماران را تخلیه اضطراری کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم گفت:این بیمارستان ۲۵۰ تخت فعال دارد و زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ بیمار در بخش‌ عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

محمد تقی آشوبی از تخلیه کامل بیمارستان از بیمار خبر داد و افزود: تمامی بیماران از حریق نجات یافته و برخی به صورت سرپایی ترخیص و در صورت نیاز به ادامه درمان به بیمارستانهای سطح رشت منتقل شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان‌های رشت میزبان بیماران اعزامی هستند، گفت: تا ساعت ۴ بامداد ۸۴ بیمار به بیمارستان های رشت منتقل شده‌اند.

نظر شما