شناسهٔ خبر: 67238056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت بیمار بیمارستان قائم رشت در پی آتش‌سوزی جان باختند

رشت - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تشریح جزئیات مربوط به حادثه بامداد امروز بیمارستان قائم رشت و وضعیت مصدومان و جانباختگان آن گفت : هشت بیمار بد حال و بستری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان در این حادثه جان باختند.

صاحب‌خبر -

دکتر محمدتقی آشوبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات بیشتری از آتش سوزی مهیب بیمارستان خصوصی ۲۵۰ تختخوابی قائم(عج) رشت اظهار کرد: از همان دقایق نخست وقوع این حادثه در بیمارستان، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری و ادامه درمان بیماران را فوری و اضطراری در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه از زمان اطلاع به اورژانس تا صبح امروز همزمان با عملیات خاموشی آتش، کار انتقال بیماران آغاز شد، اضافه کرد: در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ نفر در بخش‌ عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همه بیماران از بیمارستان منتقل شده‌اند، گفت: هشت نفر از بیماران جان خود را از دست دادند که علت فوت آنان توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی بیان کرد: بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پیروز لاهیجان، پارس، آریا و صومعه‌سرا منتقل شدند.

استاندار گیلان بامداد امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید میدانی از محل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان قائم (عج) رشت که بامداد امروز دچار آتش سوزی شد به سایر مراکز درمانی رشت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید:

۱۴۲ بیماران بستری دربیمارستان قائم رشت به مراکز درمانی منتقل شدند

بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز (سه شنبه) دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کامل مهار شد.

علت این حریق در دست بررسی است.

نظر شما