شناسهٔ خبر: 67241226 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند تیگو ۸

تیگو ۸ L به عنوان شاسی‌بلند سایز متوسط و همچنین پرچم‌دار سری تیگو ۸ شناخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

شرکت چری به تازگی تصاویر رندر تیگو ۸ L را منتشر کرده است. این خودرو به‌عنوان شاسی‌بلند سایز متوسط و همچنین پرچم‌دار سری تیگو ۸ شناخته می‌شود. احتمال می‌رود این خودرو در بازار ایران، نیز عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، در ۲۶ آوریل، سری تیگو ۸ با خروج تیگو ۸ پلاس +Kunpeng e از خط تولید، به میزان تولید ۵۰۰ هزار دستگاه رسید و این سری را به سریع‌ترین شاسی‌بلند سایز متوسط و ۷ نفره چینی تبدیل کرد که به این نقطه عطف رسیده است. در سال ۲۰۲۳، این سری ۱۲۷۰۱۸ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال قبل ۵٫۴ درصد افزایش داشته است.

در نمای جلو، چری تیگو ۸ L دارای جلوپنجره بزرگ‌تر با طراحی ماتریسی و نقطه‌ای است که با تزئینات کرومی در اطراف تزئین شده است. از طرف دیگر، چری تیگو ۸ L از دستگیره‌های مخفی درب‌ها، رینگ‌های پره‌ای متراکم و سانروف استفاده می‌کند. طبق اطلاعات اعلامی قبلی توسط MIIT چین، این خودرو بر روی رینگ‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی عرضه خواهد شد.

(عکس) رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند تیگو ۸ / آیا این خودرو به بازار عرضه می‌شود؟///

علاوه بر این، ابعاد آن ۴۷۹۵/۱۹۳۰/۱۷۲۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۷۰ میلی‌متر خواهد بود که از تیگو ۸، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پلاس فعلی کشیده‌تر و عریض‌تر است.

در نمای عقب، چراغ افقی با نوشته "CHERY" و طرح اگزوز دوطرفه همراه شده است که اسپرت بودن خودرو را بیشتر برجسته می‌کند. قدرت تولیدی از موتور ۲ لیتری توربوشارژ با کد SQRF ۴ J ۲۰ با حداکثر قدرت ۲۵۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تأمین می‌شود. چری تیگو ۸ L همچنین گزینه‌های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک را با مصرف سوخت به ترتیب ۷٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۸٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارائه می‌دهد.

(عکس) رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند تیگو ۸ / آیا این خودرو به بازار عرضه می‌شود؟///

نظر شما