شناسهٔ خبر: 67226369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم تدوام خط و مشی شهید آیت الله دکتر رئیسی در جامعه

خبرگزاری صدا و سیما

معاون سیاسی ستاد فرماندهی سپاه گفت: افرادی که به عنوان نامزد انتخابات دولت چهاردهم هستند اگر می‌خواهند در بین مردم جاودانه باشند باید خط و مشی شهید رئیسی را پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

لزوم تدوام خط و مشی شهید آیت الله دکتر رئیسی در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی کارگر در همایش روشنگری و جهاد تبین در ملکان افزود: خدمتگزاری بی منت، وقف مردم بودن، تک بعدی نبودن، توازن در سیاست خارجی از ویزگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بود وی گفت: هرفردی که می‌خواهد عهده دار ریاست جمهور‌ی شود باید کار‌های نیمه تمام دولت سیزدهم را تکمیل کند.

معاون سیاسی ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را یادآور شد و افزود: دشمن از هرفرصتی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کند که بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات دولت چهاردهم نقشه آنها را خنثی خواهد کرد

 فرماندار ملکان نیز از آمادگی کامل این شهرستان برای انتخابات پرشور وسالم خبرداد و گفت: همه امکانات لازم برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شده اس. فرید یعقوبی افزود: ۱۱۹ صندوق برای شعب انتخابات در نظر گرفته شده است که ۳ صندوق سیار و بقیه ثابت هستند. همچنین یک هزار نفر عوامل اجرایی کار اخذ رای را برعهده خواهند داشت.

 

نظر شما