شناسهٔ خبر: 67264432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

ممنوعیت حضور مجریان انتخابات در ستاد‌های تبلیغاتی

خبرگزاری صدا و سیما

سرپرست استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی بر ممنوعیت حضور مجریان انتخابات در ستاد‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

ممنوعیت حضور مجریان انتخابات در ستاد‌های تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی امروز چهارشنبه در نشستی با مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان از مسئولان این ستاد‌ها نیز خواست تا ضمن نظارت دقیق بر فعالیت اعضای خود، تجمعات حمایت از نامزد‌ها را با هماهنگی نهاد‌های مسئول به‌ویژه فرمانداری‌ها برگزار کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: با توجه به شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی در سانحه سقوط بالگرد، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر برگزار می‌شود و بر همین اساس ستاد انتخابات کشور و به تبع آن ستاد‌های استانی تشکیل شده است. اعضای هیات‌های اجرایی و همچنین سه هزار و ۲۳۳ شعبه اخذ رای در استان تعیین شده و آموزش‌های لازم به فرمانداران، معاونان فرماندار، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی داده شده است.

محمدی از تامین و آماده‌‎سازی دستگاه‌های احراز هویت در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرامش و در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به همه مجریان انتخابات تاکید شده که از حضور در ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و سوگیری له یا علیه آنها خودداری کنند افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اصل بر حضور حداکثری بوده و ما نیز به عنوان مجریان انتخابات چهار اصل مورد تاکید ایشان در انتخابات را اولویت می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نباید شاهد تخریب نامزد‌های انتخاباتی از سوی هواداران آنها باشیم گفت: عملکرد ستاد‌های تبلیغاتی توسط نهاد‌های مسئول رصد می‌شود و از مسئولان این ستاد‌ها انتظار داریم که اعضای خود را به همدلی و رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کنند.

جعفر رزمی، رئیس ستاد امنیت انتخابات آذربایجان شرقی نیز گفت: تجمعات خیابانی باید با مجوز فرمانداری‌ها باشد.
بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز هم در این نشست بر لزوم تلاش روسای ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری برای انسجام و وحدت ملی تاکید کرد.
 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظر شما