شناسهٔ خبر: 67266671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

سه هزار و ۲۳۳ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی تعیین شده است

تبریز-رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: اعضای هیات های اجرایی و همچنین سه هزار و ۲۳۳ شعبه اخذ رای در استان تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر چهارشنبه در نشستی با مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: با توجه به شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی در سانحه سقوط بالگرد، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر برگزار می‌شود و بر همین اساس ستاد انتخابات کشور و به تبع آن ستادهای استانی تشکیل شده است.

وی افزود: اعضای هیأت‌های اجرایی و همچنین سه هزار و ۲۳۳ شعبه اخذ رأی در استان تعیین شده و آموزش‌های لازم به فرمانداران، معاونان فرماندار، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی داده شده است.

محمدی از تأمین و آماده‌‎سازی دستگاه‌های احراز هویت در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرامش و در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به همه مجریان انتخابات تاکید شده که از حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدها و سوگیری له یا علیه آنها خودداری کنند، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، اصل بر حضور حداکثری بوده و ما نیز به عنوان مجریان انتخابات چهار اصل مورد تاکید ایشان در انتخابات را اولویت می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نباید شاهد تخریب نامزدهای انتخاباتی از سوی هواداران آنها باشیم، گفت: عملکرد ستادهای تبلیغاتی توسط نهادهای مسئول رصد می‌شود و از مسئولان این ستادها انتظار داریم که اعضای خود را به همدلی و رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کنند.

محمدی از مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان خواست که نظارت دقیقی بر فعالیت این ستادها داشته باشند و تجمعات حمایت از نامزدها را با هماهنگی نهادهای مسئول به ویژه فرمانداری‌ها برگزار کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

جعفر رزمی، رئیس ستاد امنیت انتخابات آذربایجان شرقی نیز گفت: تجمعات خیابانی باید با مجوز فرمانداری‌ها باشد.

بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز هم در این نشست بر لزوم تلاش رؤسای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری برای انسجام و وحدت ملی تاکید کرد.

نظر شما