شناسهٔ خبر: 67097668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه موقت تبریز:

حضور پرشور در انتخابات تداوم راه شهداست

امام جمعه موقت تبریز گفت:حضور پرشور در انتخابات و مشارکت حداکثری در آن تداوم راه شهدای عزیز است.

صاحب‌خبر -

حضور پرشور در انتخابات تداوم راه شهداست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان شرقی،حجت الاسلام مطهری اصل در نشست هم اندیشی انتخاباتی علمای تاثیرگذار استان آذربایجان شرقی با اشاره به فضای معنوی حاکم بر کالبد جامعه بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل دولت جدید و قوی گامی انقلابی برای تحقق اهداف نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مطهری اصل با بیان اینکه شورای محترم نگهبان در مدت کوتاه با عمل به وظیفه قانونی خود نامزد‌های دارای صلاحیت ریاست جمهوری را به جامعه معرفی کرده است گفت: نخبگان و افراد صاحب فکر و اثرگذار باید شرایط لازم برای حضور پرشکوه مردم در پای صندوق رای را فراهم آوردند و براساس شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب هم به آنها تاکید فرموده‌اند زمینه ساز تحقق مردم سالاری دینی باشند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه بینش سیاسی مردم از بالاترین سطح برخوردار است افزود: قدردانی با عظمت مردم از شهدای سانحه هوایی در جای جای ایران اسلامی نشان داد که ملت همیشه در صحنه ما خدمتگزاران صدیق خود را می شناسند و برای تعیین سرنوشت خود در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کرده اند.

وی تداوم راه و مکتب شهدا را در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای مدیریت اجرایی کشور دانست و از همه گروه‌ها و سلایق سیاسی خواست با بهره گیری از شور معنوی حاکم بر جامعه که بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی و تشییع باشکوه آنها در شهر‌های مختلف بوجود آمده است زمینه ساز تشکیل دولت قوی در ایران اسلامی باشند.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام ایمانی، سرایی، نوبری و عباس زاده به بیان نکته نظرات خود پیرامون موضوع انتخابات و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای پرداختند.

نظر شما