شناسهٔ خبر: 67251962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مناظره مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز

مناظره مسئولان ستاد‌های انتخاباتی سه نامزد‌ ریاست جمهوری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مناظره مسئولان ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری آقایان، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از دانشجویان در دانشگاه هنراسلامی تبریز برگزار شد.

صمدنژاد مسئول ستاد انتخاباتی آقای مسعود پزشکیان در این جلسه با بیان اینکه بنظر من آقای پرشکیان بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است گفت: پاکدستی و توانمندی و استعداد ایشان می‌تواند در جهت حل مشکلات کشور، تاثیر گذار باشد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا امروز دولت‌هایی که سر کار آمدند با رای مردم بوده است و جمهوری اسلامی تا امروز با همراهی مردم موجبات عزت و اقتدار و حل بسیاری از مشکلات مردم بوده است.

رشیدپور، رئیس ستاد انتخاباتی آقای سعید جلیلی هم گفت: ما درکی که از وضعیت کشور داریم به همین منظور دنبال کمک به اصلاح و بهبود کشوریم و متناسب با وضعیت کشور شخص مورد نظر را معرفی می‌کنیم. 

وی افزود: ما شاهد تحقیر نهاد دولت بودیم، به گونه‌ای که تضعیف شد، شاید آنگونه که باید نهاد دولت در خدمت حل مسایل کشور بطور کامل قرار نگرفته بود؛ به همین جهت سعی داریم با اشراف و نگاه کلان آقای جلیلی در کوتاه‌ترین زمان، دولت را در جایگاه خودش قرار دهد و توان هماهنگ سازی بخش‌های مختلف دولت را داشته باشد؛ همچنین ایشان با پرهیز از سیاسی کاری بر مسائل کشور متمرکز شدند و حرفی برای گفتن دارند.

عدالتی، مسئول ستاد انتخاباتی آقای محمد باقر قالیباف هم گفت: کشور ما دچار یک نوع رکود در حوزه اجرا شده است و راه اندازی پروژه در تمامی حوزه‌ها باعث می‌شود تا در پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: کارنامه آقای قالیباف در مسئولیت‌های مختلف نشان از این دارد که می‌تواند حرکت رو به رشد و نقطه عطفی در توسعه کشور داشته باشد و در مدیریت کلان کشور بعنوان گزینه اصلح در سمت ریاست جمهوری عمل کند.

مناظره مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز مناظره مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز مناظره مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز مناظره مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در تبریز

نظر شما