شناسهٔ خبر: 67153993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رتبه نخست پایانه مرزی بازرگان در تردد ناوگان ترانزیتی و مسافر در بین پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از قرارگیری پایانه مرزی بازرگان در رتبه نخست بیشترین میزان تردد ناوگان ترانزیتی و مسافر در بین پایانه‌های مرزی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رتبه نخست پایانه مرزی بازرگان در تردد ناوگان ترانزیتی و مسافر در بین پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در مجموع تعداد ۳۸۱۴ دستگاه ناوگان ترانزیتی و بیش از ۲۴۴ هزار نفر مسافر طی ۲ ماه گذشته از سال جاری از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند که این آمار نسبت به سایر مرز‌های استان بیشتر است. 

وی افزود: در مدت زمان ذکر شده بیش از ۵ هزار ترانزیت ورودی و نزدیک به ۴هزار ترانزیت خروجی از پایانه‌های مرزی استان انجام شده است که پایانه مرزی پلدشت با تردد۲۶۹۲ ترانزیت ورودی و خروجی در رتبه دوم و پایانه مرزی تمرچین با تردد ۱۱۰۹ ناوگان ترانزیتی در رتبه سوم قرار دارد. 

دست نشان خاطر نشان کرد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن پایانه‌های مرزی استان و افزایش خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان، بعد از پایانه مرزی بازرگان، به ترتیب پایانه مرزی رازی با تردد نزدیک به ۲۲۹ هزار مسافر و پایانه مرزی سرو با بیش از ۱۶۳ هزار مسافر در رتبه‌های دوم و سوم تردد مسافر قرار گرفته اند. 

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنپپ در مجموع ۲۲۸۶ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه‌های مرزی استان تردد و اقدام به جابجایی مسافر کرده اند که پایانه مرزی تمرچین با تردد ۹۴۱ دستگاه، پایانه مرزی سرو با تردد ۷۱۶ دستگاه و پایانه مرزی بازرگان با تردد ۶۲۹ دستگاه به ترتیب بیشترین میزان تردد ناوگان مسافری را در این مدت داشتند. 

دست نشان با اشاره به اینکه تردد ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان با کمترین ایستایی در حال انجام است، اظهار کرد: همچنین در این مدت در مجموع نزدیک به ۷۳ هزار دستگاه ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که پایانه مرزی بازرگان با نزدیک به ۲۹ هزار تردد بیشترین میزان تردد ناوگان باری را ثبت کرده است و بعد از آن پایانه‌های مرزی تمرچین و پلدشت در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

نظر شما