شناسهٔ خبر: 67338667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گام بلند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بهسازی و آسفالت راه‌های روستائی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تلاش‌های بی وقفه این مجموعه در بهسازی و آسفالت محور‌های روستائی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
گام بلند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بهسازی و آسفالت راه‌های روستائی
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راه‌ها یکی از شاخص‌های توسعه روستا هستند و بر همین اساس در سال جاری و در جهت توسعه آن ۲۹ پروژه احداث، تعریض، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی طی ۳ ماهه گذشته اجرا شده است.
 
وی افزود: از ابتدای سال جاری و با توجه به لزوم افزایش خدمات رسانی به مردم روستا‌های استان، ۴۹ کیلومتر از این محور‌ها زیر سازی و ۲۷ دستگاه پل و ابنیه فنی با دهنه زیر ۸ متر احداث و ۱۲ کیلومتر آسفالت شده است.
 
دست نشان خاطر نشان کرد: بر این اساس در سال جاری ۴۰ روستا و ۳۰۴ خانوار روستایی استان از نعمت جاده آسفالته در سالجاری بهره‌مند شده اند.
 
وی یاد آور شد: هزینه عملیات اجرای پروژه‌های احداث، بهسازی، تعریض و آسفالت راه روستایی در ۳ماهه سالجاری مبلغی به میزان ۹۴۰میلیارد ریال است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: شهرستان مهاباد با ۵ پروژه، ارومیه با ۴ پروژه و خوی با ۳ پروژه سهم بیشتری از پروژه‌های ۳ ماه گذشته را داشتند.

نظر شما