شناسهٔ خبر: 67116561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم عملیات روکش آسفالت محور بند _سه راهی راژان 

رئیس اداره نگهداری راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تداوم عملیات روکش آسفالت محور حادثه خیز بند – سه راهی راژان توسط این اداره خبر داد.

صاحب‌خبر -
تداوم عملیات روکش آسفالت محور بند _سه راهی راژان 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امیر اصغری رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده و حسب پیگیر مدیرکل و تاکید مقام عالی استان، به منظور افزایش ایمنی در ۹ کیلومتر از محور حادثه خیز بند- راژان عملیات روکش آسفالت انجام می‌شود که تاکنون ۶ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۳ کیلومتر باقی مانده نیز ظرف ۱۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید. 
 
وی در خصوص اعتبار تخصیص یافته برای اجرای روکش آسفالت در محور بند - راژان نیز تصریح کرد: اعتبار صرف شده برای اجرای عملیات روکش آسفالت در این محور ۱۵۰ میلیارد ریال است. 
 
اصغری با اشاره به اینکه اولویت راهداران آذربایجان غربی صیانت از جان شهروندان بوده و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد؛ اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای سال کاری جاری عملیات بهسازی ۶۰‌کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه در دست اجراست و پس از اتمام عملیات، به بهره برداری خواهد رسید

نظر شما