شناسهٔ خبر: 67153257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه زیرساختی و خدماتی پایانه مرزی تمرچین با اجرای طرح جامع این پایانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: با اجرای طرح جامع پایانه مرزی تمرچین، زیرساخت‌های این پایانه مرزی توسعه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

توسعه زیرساختی و خدماتی پایانه مرزی تمرچین با اجرای طرح جامع این پایانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی در جلسه بررسی طرح جامع پایانه مرزی تمرچین با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و خدماتی با اجرای این طرح گفت: براساس این طرح، ایست اجباری پایانه مرزی تمرچین افزایش یافته و باند‌های رفت و برگشت مسافران بصورت مجزا  اجرایی خواهد شد.

ایرج دست‌نشان افزود: در طرح جامع پایانه مرزی تمرچین برای مسیر تردد ناوگان ترانزیتی چهار لاین رفت و برگشت در نظر گرفته شده است و در ورودی و خروجی ناوگان به محوطه گمرک برای انجام رویه‌های گمرکی نیز ظرفیت ورود ۱۲ دستگاه همزمان و برای خروج هم تردد ۱۲ دستگاه به صورت همزمان تعریف شده است.

دست‌نشان، با قدردانی از استاندار آذربایجان‌ غربی در توجه ویژه به توسعه و تسهیل تردد در پایانه‌های مرزی استان اضافه کرد: با اصلاح موارد مدنظر استاندار محترم این طرح در روز‌های آینده آماده و پس از بررسی با حضور شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان و بازدید میدانی از پایانه مرزی مذکور، به شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور تقدیم خواهد شد. 

نظر شما