شناسهٔ خبر: 67103077 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب ۱۰۰ دوربین نظارتی در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

۱۰۰ دوربین نظارتی در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی نصب می‌شود.

صاحب‌خبر -

نصب ۱۰۰ دوربین نظارتی در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به نصب ۱۰۰ دوربین نظارت تصویری در پایانه های مرزی شش گانه استان برای پایش مسافر و زائرین اربعین حسینی گفت: از این تعداد ۴۰ دوربین در مرز تمرچین و ۶۰ دوربین هم در سایر مرزها نصب خواهد شد که برای نصب این دوربینها اعتبار یک میلیارد تومان هزینه شده است.

‍ ایرج دست نشان، با اشاره به اینکه نصب چهار سامانه نظارت تصویری و خرید ۳۶ دوربین جدید نظارتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از طرحهای مهم اداره کل برای سالجاری است، افزود: یکی دیگر از طرحهای مهم نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف در محورهای ارتباطی استان بوده که اعتبار مورد نیاز برای نصب این سامانه ها ۲۵ میلیارد تومان است.

دست نشان، با اشاره به نقش سامانه توزین درحال حرکت برای کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف در راستای جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه‌جویی سوخت و حذف احتمال خطای انسانی اظهارکرد: یکی دیگر از طرحهای مرکز مدیریت راههای استان در سالجاری ، ارتقا و جابجایی دو سامانه توزین درحال حرکت با اعتبار مورد نیاز ۲۵ میلیارد تومان است.

وی گفت: نصب ۲۴ سامانه عکسبرداری با قابلیت پلاک خوانی با اعتبار لازم ۱۵ میلیارد تومان، نصب ۱۰ سامانه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان با اعتبار مورد نیاز ۵۰۰ میلیون تومان، خرید و نصب ۱۰۰ دستگاه ردیاب در خودروهای اداره کل با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، خرید و نصب ۴۱ دستگاه یو پی اس در سامانه های نظارت تصویری با اعتبار سه میلیارد تومان، از دیگر طرحهای مرکز مدیریت راههای استان برای سالجاری است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مجموع  برای نصب و پشتیبانی سامانه های ۱۰ گانه ذکر شده ۹۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

نظر شما