شناسهٔ خبر: 67309670 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار گودرزی خبر داد؛

پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرزها به صورت شبانه روزی

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزهای کشور به صورت شبانه روزی توسط تجهیزات اپتیکی و الکترواپتیکی کنترل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان خوی با قدردانی از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: به لطف تلاش‌های شبانه روزی و آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان امنیت پایدار در مرزهای شمال‌غرب کشور برقرار است و تلاش مرزبانان بر این می‌باشد که مرزنشینان از نعمت امنیت بهره برداری اقتصادی کنند.

وی با اشاره بر لزوم انسداد مرزهای کشور، افزود: انسداد مرزها هم در جنوب شرق و هم در شمال‌غرب در حال انجام است و پایش تصویری واحدهای مرزی در همه نقاط مرزی به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی فراجا با تاکید بر هوشمندسازی مرزها، پایش اپتیکی و الکترواپتیکی به صورت شبانه روزی در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران، علی‌الخصوص مرزهای شمال‌غرب و جنوب شرق کشور را جز اولویت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا برشمرد.

سردار گودرزی ضمن تاکید بر توان عملیاتی نیروهای مرزبانی، به هلاکت اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و بیان داشت: تأمین و حراست از امنیت پایدار کیان ایران اسلامی با جدیت تمام توسط تمامی نیروهای مسلح مستقر در مرزهای جمهوری اسلامی علی‌الخصوص مجموعه مرزبانی فراجا در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات هشتم تیرماه سال جاری، تأمین امنیت انتخابات مذکور را از اولویت‌های فرماندهی انتظامی کل کشور و به تبع آن فرماندهی مرزبانی فراجا برشمرده و حضور حداکثری آحاد ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را مایه اقتدار ملی و ناامیدی دشمنان قسم خورده عنوان کرد.

نظر شما