شناسهٔ خبر: 67051284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم تلاش برای تسهیل تردد زوار اربعین در مسیر تمرچین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال‌ اقدامات ویژه‌ای در راستای تسهیل تردد زوار اربعین از مرز تمرچین در استان تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -

تداوم تلاش برای تسهیل تردد زوار اربعین در مسیر تمرچین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رسول عطایی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های راهسازی مسیر تردد زائران اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر پیش‌بینی کرد که امسال ۱۴ کیلومتر در ۲ قطعه مختلف زیر بار ترافیک برود. وی اضافه کرد: از این میزان ۶ کیلومتر در مسیر حیدرآباد تا نقده بوده و هشت کیلومتر دیگر نیز از مسیر نقده – پیرانشهر – تمرچین بوده که آماده بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر مهمترین طرح اجرایی در راستای تسهیل تردد زوار اربعین از مرز تمرچین است که اقدامات ویژه‌ای برای اتمام این طرح عظیم در دست اجرا داریم. بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین، حدود ۵۴ کیلومتر است که از این میزان تا پیش از این، حدود ۲۰ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته بود.

اربعین امسال نیز مصادف با چهارم شهریور بوده و با توجه به گرمای مسیرهای جنوبی، مسیر تمرچین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین امسال به شمار می‌رود.

نظر شما