شناسهٔ خبر: 67121121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

4 روستای بالای 20 خانوار شهرستان کوثر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از احداث و راه اندازی سایت‌های ارتباطی روستاهای بخش مرکزی و فیروز شهرستان کوثر و اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

صاحب‌خبر -

        به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از اتصال 193 خانوار بخش مرکزی و فیروز شهرستان کوثر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: در راستای ایجاد عدالت ارتباطی در استان و لزوم بهره‌مندی همه روستاییان از اینترنت پرسرعت و پوشش پوشش آنتن دهی مناسب، با احداث و راه‌اندازی سایت‌های نسل چهارم اپراتور ایرانسل ضمن پوشش جاده های ارتباطی، روستاهای ایلخچی، پیربلاغ و مجدر با پوشش روستای مرشت به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

      وی افزود: این سایتهای ارتباطی روستایی با مبلغی بالغ بر 126 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات احداث و راه اندازی شد که دسترسی 740  نفر از اهالی این روستا را به اینترنت پرسرعت نسل چهارم فراهم نمود.

       سرداری گفت اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن ظرفیت گردشگرپذیری بالا بایستی از زیر ساختهای ارتباطی و پوشش اینترنتی مناسب برخوردار شود تا بتوان گامهای موثری را در جهت توسعه اقتصادی و بالا بردن رفاه مردم این شهرستان مخصوصاً روستائیان عزیز، برداشت

نظر شما