شناسهٔ خبر: 67114683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال 1072 نفر از روستاییان شهرستان نیر به اینترنت پرسرعت | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از احداث و راه‌اندازی 5 سایت ارتباطی جدید در روستاهای شهرستان نیر خبر داد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل؛ شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، از احداث و راه‌اندازی 5 سایت ارتباطی در شهرستان نیر خبر داد و گفت: تکمیل بسترهای ارتباطی کشور از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این راستا، سایت‌های ارتباطی جدید مجهز به فناوری نسل چهارم در روستاهای علی آباد، تجرق، کلش بزرگ، گلی و داش بلاغ با پوشش روستاهای کهریز و امین لو از توابع شهرستان نیر احداث و راه‌اندازی شد.
سرداری با اشاره به پایش دوره ای سایت های ارتباطی روستاهای شهرستانهای استان، افزود: با نصب تجهیزات و راه اندازی سایت های ارتباطی با تکنولوژی 4G توسط اپراتور ایرانسل، تعداد 324 خانوار و باپوشش جمعیت 1072 نفر از روستائیان شهرستان نیر، در بسترتلفن همراه به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
وی افزود: این سایتها با اعتباری بالغ بر 252 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

نظر شما