شناسهٔ خبر: 67120506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعطای ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان مازندرانی

۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی، پارسال به مددجویان و نیازمندان مازندرانی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

اعطای ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد است.

سیدموسی عمادی ترکامی افزود: در سال گذشته ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان مازندرانی با هزینه‌ای بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه هوشمند امداد (سها) تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده و درخواست‌ها بر اساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می‌گیرند گفت: این لوازم شامل: آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر، بخاری و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.

اعطای ۴۳۹۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان مازندرانیمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و به نیازمندان اهدا شده است گفت: در فصل گرما ۴۴۲دستگاه کولر گازی (اسپیلت) و ۴۹ دستگاه کولرآبی با اولویت بیماران صعب العلاج و زمینگیر و مناطق محروم و در فصل سرما ۷۶۳ دستگاه بخاریی و۸۲۱ آبگرمکن در استان توزیع شد.


عمادی گفت: همچنین با هزینه‌ای بیش از ۹۵ میلیون تومان ۹۲ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت تعمیر شد.


خاطر نشان می‌شود در مازندران ۷۶ هزار و ۱۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

نظر شما