شناسهٔ خبر: 67340999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتستان:

مجریان انتخابات زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند

بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: مجریان انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی یکشنبه شب در نشست با حضور مسئولان و منتخبان اقشار مختلف مردم بخش شبانکاره و دست اندر کاران انتخابات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: مسؤولان با الگوپذیری از شهید رئیسی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار دشتستان افزود: شهید جمهور با همدلی و با همه باورهای عمیق دینی، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند و ایشان یک الگوی تمام عیار مدیریتی برای همگان هستند.

وی به خدمات بی نظیر دولت شهید آیت الله رئیسی پرداخت و تصریح کرد: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کارها و برنامه‌ها داشتند، مسؤولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

فرماندار دشتستان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی ایران در جهان است.

وی گفت: انتخابات مظهر تحقق اراده مردم در اداره کشور است و اقشار مختلف باید به این باور برسند که این مهم با حضور پرشور آنها محقق می‌شود.

رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان

بنافی افزود: نفوذ کلام بزرگان، نخبگان و معتمدین در افزایش مشارکت اثرگذار است و باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت اقتدار ملی استفاده شود.

وی بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به یاد شهید عزیز آیت الله رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور و مردم فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

فرماندار دشتستان به اهمیت چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات تاکید و بیان کرد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: مسئولان برگزاری انتخابات می‌کوشند تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه به بهترین نحو برگزار شود.

بنافی گفت: مجریان انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

فرماندار دشتستان در ادامه به بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح پرداخت و افزود: شاخصه‌های یک انتخاب اصلح، پایبندی به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، حافظ بودن منافع ملی، کارآمدی و توانمندی، مقاوم در مقابل تهدیدات دشمنان و از همه مهم‌تر معتقد به اصل ولایت مطلقه فقیه است.

نظر شما