شناسهٔ خبر: 67412900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملت ایران همواره از حادثه‌ها، حماسه آفریده است

خبرگزاری صدا و سیما

خطیب نماز جمعه قم در خطبه‌های این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهم دوره ریاست جمهوری با بیان این مطلب گفت: می‌دانیم و بدانید که ملت ایران هرگز به عقب باز نمی‌گردد. 

صاحب‌خبر -

ملت ایران همواره از حادثه‌ها، حماسه آفریده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سعیدی حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری را تکمیل کننده بدرقه‌ی شهدای خدمت و خصوصا رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد و گفت: دو راهبردی که در انتخابات امروز باید در نظر داشته باشیم، اول مشارکت بالا و راهبرد دوم انتخاب اصلح است.

وی جمهوریت را در کنار اسلامیت از اصول انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جمهوریت و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت به اندازه اسلامیت مهم بوده و حتی تضمین کننده اسلامیت نظام است.

خطیب نماز جمعه قم با بیان اینکه در انتخابات حاضر زمینه حضور و مشارکت سلیقه‌های مختلف فراهم شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت بالای مردم مشت محکمی بر دهان آمریکا اسرائیل و دنباله‌رو‌های داخلی آنها باشد.

آیت الله سعیدی گفت: مشارکت بالا در انتخابات دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی را در سطح جهان خوشحال می‌کند و مخالفان را دچار تناقض خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح از سوی مردم گفت: امروز را باید یک روز تاریخی بدانیم و علاوه بر مشارکت در انتخابات دیگران را هم به رای دادن تشویق کنیم.

نظر شما