شناسهٔ خبر: 67107709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

یکی از راه‌های مقابله با نقشه‌های دشمنان مشارکت در انتخابات است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از راه‌های مقابله با نقشه‌ها و محاسبات دشمنان مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار علی فدوی امروز _دوشنبه بیستم خرداد_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: تبیین مشارکت حداکثری یکی از وظایفی مجموعه سپاه و بسیج است و تلاش می‌کنند که زمینه‌ساز تسهیل این حضور باشند.

وی افزود: همه مردم تکلیف دارند که هشتم تیر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خنثی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات از وظایف و رسالت‌های سپاه است، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی از خباثت‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

سردار فدوی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم که دشمن اشتباه محاسباتی داشته باشد، گفت: یکی از راه‌های مقابله با نقشه‌ها و محاسبات دشمنان مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات است و رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار تنگ کرده‌اند و با قدرت ایمان و معنویت این ابرقدرت‌ها را به چالش کشانده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده است، به تکالیف خود عمل می‌کنیم و باور داریم که وعده خدا حق است و در آن خللی نیست و مطمئن هستیم که بهترین نتایج را برای ملت و کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از خدمات سردار جمال شاکرمی قدردانی و سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام معرفی شد.

نظر شما