شناسهٔ خبر: 67107646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات محاسبات آمریکا را به هم می‌ریزد

سردار «فدوی» گفت: در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و نباید بگذاریم محاسبات دشمن به وقوع بپیوندد و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: افتخار مردم ایلام شیعه بودن و افتخار سپاه ایلام این است که به نام مبارک امیرالمؤمنین (ع) است.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام متوقف به مرز‌های خودشان نبودند و هر جا لازم بود از کشور دفاع می‌کردند. 

سردار فدوی گفت: نبرد حق و باطل هیچ گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد. 

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مراقبت دائم و مواظبت، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم، پاسداران و فرماندهان سپاه مصر هستند که دائم از خودشان مراقبت و مواظبت بکنند که تکلیفشان را انجام دهند این تکالیف را نیازمندی مشخص می‌کند و به لحاظی که نیاز کشور می‌شود باید پای کار رفت. 

وی افزود: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست. 

سردار فدوی ادامه داد: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلا هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند. 
 
این مسئول بیان داشت: مشارکت حداکثری محاسبات آمریکا را به هم می‌ریزد. در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد و نباید بگذاریم محاسبات دشمن به وقوع بپیوندد و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما