شناسهٔ خبر: 67111851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

نبرد حق و باطل هیچگاه تمامی ندارد

محمدجواد داودی نصر

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام محدود به مرزهای خودشان نبودند و هر جا لازم بود می‌رفتند و از کشور دفاع می‌کردند.

صاحب‌خبر -

سردار «علی فدوی» صبح امروز دوشنبه ۲۰ خرداد۱۴۰۳، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) که در حسینیه سپاه استان ایلام برگزار شد اظهار کرد: نبرد حق و باطل هیچ‌گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: مراقبت و مواظبت دائم، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم.

سردار ‌فدوی گفت: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست.

 وی بیان کرد: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلاً هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: سردار حسینی سال‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع مقدس در کنار مردم بوده و از جنس خود مردم ایلام است.

 وی ادامه داد: وقتی که می‌گوییم خادم مردم هستیم یعنی نوکر مردم هستیم به‌خاطر همین بود شهید رئیسی به این نکته باورداشت و این روندی است که باید به آن عمل کنیم و باور داشته باشیم که وعده خدا حق است.

 فدوی تصریح کرد: در آینده‌ نزدیک یک تکلیفی داریم که باید آن را انجام دهیم و آن برگزاری انتخاباتی متفاوت است. مشارکت حداکثری و تبیین انتخابات، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هم از وظایف سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری جلوگیری‌کننده از محاسبات اشتباه آمریکایی‌ها است. ما در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید دادیم و نباید بگذاریم دشمن اشتباه محاسباتی کند و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران تصریح کرد: میزان مشارکت مردم باید به حداکثر برسد.

انتهای پیام

نظر شما