شناسهٔ خبر: 67109999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه سپاه و بسیج است - اکونیوز

اقتصاد ایران: ایلام-جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک یک تکلیفی داریم که باید آن را انجام دهیم، گفت: تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه سپاه و بسیج است.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در حسینیه سپاه استان ایلام گفت: افتخار مردم ایلام شیعه بودن و افتخار سپاه ایلام این است که به نام مبارک امیرالمؤمنین (ع) است مشارکت حداکثری در انتخابات بازدارنده محاسبات اشتباه دشمنان است‌.

وی گفت: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام متوقف به مرزهای خودشان نبودند و هر جا لازم بود می‌رفتند و از کشور دفاع می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: نبرد حق و باطل هیچ گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد.

وی تصریح کرد: مراقبت دائم و مواظبت، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم. پاسداران و فرماندهان سپاه تاکید دارند که دائم از خودشان مراقبت و مواظبت بکنند که تکلیفشان را انجام دهند این تکالیف را نیازمندی مشخص می‌کند و به لحاظی که نیاز کشور می‌شود باید پای کار رفت.

سردار فدوی عنوان کرد: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست.

وی افزود: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلاً هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار حسینی سال‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع مقدس در کنار مردم بوده و از جنس خود مردم ایلام است.

سردار فدوی گفت: وقتی که می‌گوئیم که خادم مردم هستیم یعنی نوکر مردم هستیم به خاطر همین بود شهید رئیسی به این نکته باور داشت و این روندی است که باید به آن عمل کنیم و باور داشته باشیم که وعده خدا حق است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک یک تکلیفی داریم که باید آن را انجام دهیم و آن برگزاری انتخاباتی متفاوت است. مشارکت حداکثری و تبیین انتخابات و … امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هم از وظایف سپاه است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری جلوگیری کننده از محاسباتی اشتباه آمریکایی‌ها است. ما در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید دادیم و نباید بگذاریم دشمن اشتباه محاسباتی کند و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی گفت: مشارکت حداکثری یک مزیتی است که دائم خیر در آن و میزان مشارکت مردم باید به حداکثر برسد.

برچسب‌ها:

نظر شما