شناسهٔ خبر: 67341406 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: فرآیند حل مشکلات در قوه قضاییه به‌خوبی پیش می‌رود

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه فرآیند رشد حل مشکلات در قوه قضاییه خیلی خوب پیش می‌رود گفت: کاهش عیب‌ها، تسریع در رسیدگی‌ها و مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی موارد مهمی است که در قوه قضاییه رسیدگی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، درباره هفته قوه قضاییه و عملکرد دستگاه قضا بیان کرد: کار قضاوت کار ساده‌ای نیست و سخت است از سویی انتظار جامعه از دستگاه قضا خیلی خیلی سنگین و مهم است.

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه کوچکترین نقص در دستگاه قضایی همچون اشکال بزرگی جلوه‌گر خواهد بود گفت: کارهای خیلی خوبی در دستگاه قضا صورت گرفته است از جمله بروزرسانی سند تحول قضایی و این اقدامات بیانگر این است که فرآیند حل مشکلات در قوه قضاییه خیلی خوب است.

وی ادامه داد: کاهش عیب‌ها، تسریع در رسیدگی‌ها و مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی موارد مهمی است که در قوه قضاییه رسیدگی می‌شود. همچنین مجلس در بودجه امسال و برنامه هفتم نگاه مثبتی به قوه قضاییه داشته است که تصور می‌شود با این نگاه مثبت وضعیت دستگاه قضا بهتر خواهد شد.

غضنفرآبادی اظهار کرد: دستگاه قضا در مبارزه با فساد به ویژه در پرونده بابک زنجانی شتاب‌زده عمل نکرد، بسیاری از افراد معتقد بودند بابک زنجانی باید اعدام شود اما صبر قوه قضاییه و تدبیر لازم برای برگرداندن اموال مردم به خزانه دولت موضوع بسیار مهمی بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما