شناسهٔ خبر: 67104898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فدوی: رزمندگان‌ مقاومت ‌عرصه را بر اسرائیل تنگ‌کرده‌‌اند

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار و عظمت نظام و انقلاب گفت: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر‌ قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل تنگ کرد‌ه‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، دریادار پاسدار سردار‌ علی فدوی‌ در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه ‌همه مردم تکلیف دارند که در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی حضور  پیدا کنند تا توطئه‌های دشمنان ملت، نظام و انقلاب اسلامی خنثی شود، اظهار داشت: با شهادت آیت‌الله رئیسی روال انتخابات ریاست‌جمهوری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شده است؛ لذا مشارکت حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی از خباثت‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس قریب به 200 هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب شده است، افزود:‌ نباید بگذاریم که دشمن بار دیگر اشتباه محاسباتی داشته باشد؛ لذا باید در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی با اشاره به خدمات شهید جمهور‌ خاطرنشان کرد: ‌دل‌ها و قدم‌های مردم در آیین تشییع پیکر شهید جمهور، شهید آیت الله رئیسی به حرکت درآمد و این حرکت را به‌امید خدا در انتخابات هشتم تیر خواهیم دید.

سردار فدوی ‌با توجه به اقتدار و عظمت نظام و انقلاب اسلامی در سطح جهان‌ تصریح کرد‌: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر به‌ظاهر قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار تنگ کرده و با قدرت ایمان و معنویت این ابرقدرت‌ها را به چالش کشانده‌اند.

وی با ابراز اینکه ‌فرماندهان سپاه بین مردم، کنار مردم و همراه مردم هستند، خاطرنشان کرد:‌ ‌اعتقاد داریم که به وظیفه خود در راستای خدمت به مردم به‌عنوان یک تکلیف الهی عمل کنیم و در هر زمینه‌ای که نیاز باشد وظیفه خود را انجام می‌دهیم و متناسب با نیازها و شرایط کشور در عرصه حضور خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه سپاه و بسیج پای کار نظام و انقلاب اسلامی‌اند و به تکالیف خود عمل می‌کنند، ادامه داد: ‌باور داریم که در وعده خداوند تحقق است، وعده خدا حق است و در آن خللی نیست و مطمئن هستیم که بهترین نتایج را برای ما رقم می‌زند.

انتهای پیام/+

نظر شما