شناسهٔ خبر: 67133369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

دریادار فدوی: رزمندگان‌ جبهه مقاومت ‌عرصه را بر امریکا و رژیم صهیونیستی تنگ‌کرده‌‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه ‌با اشاره به اقتدار و عظمت بین المللی نظام و انقلاب اسلامی و پیامدهای منطقه ای آن گفت: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر‌ قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی تنگ کرد‌ه‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛  دریادار پاسدار‌ علی فدوی‌ جانشین فرمانده کل سپاه در آیبن تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه ‌همه مردم تکلیف دارند هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی حضور  پیدا کنند تا توطئه‌های دشمنان ملت، نظام و انقلاب اسلامی خنثی شود، اظهار داشت: با شهادت آیت‌الله رئیسی روال انتخابات ریاست جمهوری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شده است؛ لذا مشارکت حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای، از خباثت‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس قریب به 200 هزار شهید تقدیم آرمان‌های نظام ، انقلاب و میهن اسلامی شده است، افزود:‌ نباید بگذاریم دشمن بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شود و در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

‌جانشین فرمانده کل سپاه ‌با اشاره به خدمات شهید جمهور‌ تاکید کرد: ‌دل‌ها و قدم‌های مردم در آیین تشییع پیکر شهید جمهور، شهید آیت الله رئیسی به حرکت درآمد و تداوم این حرکت را به امید خدا در انتخابات هشتم تیر خواهیم دید.

وی ‌با اشاره به اقتدار و عظمت بین المللی نظام و انقلاب اسلامی و پیامدهای منطقه ای آن تصریح کرد‌: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار تنگ کرده و با قدرت ایمان و معنویت ابرقدرت‌ها را به چالش کشانده‌اند.

دریادار فدوی با بیان اینکه ‌فرماندهان سپاه در بین مردم، در کنار مردم و همراه مردم هستند، خاطرنشان کرد:‌ ‌اعتقاد داریم که به وظیفه خود در راستای خدمت به مردم به عنوان یک تکلیف الهی عمل کنیم و در هر هرصه و زمینه‌ای متناسب با نیازها و شرایط کشور و مردم حضور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده و به تکالیف خود عمل می‌کند، تصریح کرد: ‌باور داریم که وعده خدا حق است و در آن خللی نیست و مطمئن هستیم که محقق می شود و  بهترین نتایج را برای ما رقم می‌زند.
در پایان این مراسم با حکم سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین ( ع) استان ایلام معرفی و از خدمات سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما