شناسهٔ خبر: 67104329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار زنجان:

مهمانی کیلومتری غدیر در زنجان برگزار می‌شود

شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان آماده برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر با حضور مردم شهر زنجان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز _دوشنبه بیست‌ویکم خرداد_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت اظهار کرد: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است، از این رو در کنار ظرفیت‌های بزرگ مردمی، همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

وی با اشاره بر آمادگی شهرداری برای مشارکت در جشن‌های غدیر افزود: شهرداری تلاش می‌کند با ارائه خدمات مختلف در ابعاد گوناگون پشتیبانی و لجستیکی زمینه برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیر را فراهم کند.

شهردار زنجان ادامه داد: علاوه‌بر برنامه‌هایی که شهرداری طبق روال سال‌ها گذشته در محلات برگزار می‌کند، برای اجرای مهمانی کیلومتری رهروان غدیر نیز با حداکثر توان پای کار است.

فیروزفر گفت: با توجه به حکمرانی رسانه و هجمه‌های فرهنگی در دنیای امروز باید از ظرفیت‌های دینی برای تقویت باورهای مردم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی یوسفی دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان نیز از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده ابراهیم (ع) زنجان هم‌زمان با روز غدیر خبر داد و گفت: بر پایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی، اطعام، مداحی و شعر خوانی کودکان در این مسیر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کردند و با تبلیغات انجام شده و نهادینه شدن این جشن، انتظار می‌رود در سال‌جاری ۲۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری تبیین مسئله ولایت و سبک زندگی به‌عنوان دو محور اساسی در تمامی برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر مد نظر است، گفت: علاوه‌بر مهمانی کیلومتری غدیر، برگزاری برنامه‌های مختلف جشن و جلسات تبیینی در مساجد استان طی ایام دهه امامت و ولایت پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان با بیان اینکه فضاسازی محیطی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های بزرگداشت غدیر در استان است، گفت: هم‌زمان با عید غدیر راه‌اندازی کاروان شادی خانوادگی خودرویی و موتوری هم در استان برنامه‌ریزی شد.

نظر شما