شناسهٔ خبر: 67086284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در زنجان

دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان همزمان با روز عید غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، حجت الاسلام یوسفی از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان همزمان با روز عید غدیر خبر داد و گفت: بر پایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی، اطعام، مداحی و شعر خوانی کودکان در این مسیر پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کردند، افزود: پیش بینی می‌شود این تعداد امسال به بیش از ۲۰۰ هزار نفر برسد.


دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان با بیان اینکه امسال تبیین مسئله ولایت و سبک زندگی به عنوان ۲ محور اساسی در تمامی برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر مدنظر است، گفت: علاوه بر مهمانی کیلومتری غدیر، برگزاری برنامه‌های مختلف جشن و جلسات تبیینی در مساجد استان طی ایام دهه امامت و ولایت پیش بینی شده است.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه فضاسازی محیطی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های بزرگداشت غدیر در استان است، گفت: همزمان با عید غدیر راه اندازی کاروان شادی خانوادگی خودرویی و موتوری هم در استان برنامه ریزی شده است.

نظر شما