شناسهٔ خبر: 67085031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در زنجان برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت غدیر استان زنجان از برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر در مسیر چهارراه امیرکبیر تا امامزاده ابراهیم(ع) زنجان همزمان با روز غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی یوسفی روز یکشنبه در جلسه سیاستگذاری بزرگداشت عید غدیر در استان، گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کردند و با تبلیغات انجام شده و نهادینه شدن این جشن، انتظار می رود امسال ۲۰۰ هزار نفر در این جشن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امسال تبیین مساله ولایت و سبک زندگی به عنوان ۲ محور اساسی در تمامی برنامه های بزرگداشت عید غدیر مد نظر است، گفت: علاوه بر مهمانی کیلومتری غدیر، برگزاری برنامه های مختلف جشن و جلسات تبیینی در مساجد استان طی ایام دهه امامت و ولایت پیش بینی شده است.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه فضاسازی محیطی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های بزرگداشت غدیر در استان است، گفت: همزمان با عید غدیر راه اندازی کاروان شادی خانوادگی خودرویی و موتوری هم در استان برنامه ریزی شد.

شهردار زنجان نیز در این جلسه بر آمادگی شهرداری برای مشارکت در جشن های غدیر اشاره کرد و گفت: شهرداری تلاش می کند با ارائه خدمات مختلف در ابعاد گوناگون پشتیبانی و لجستیکی زمینه برگزاری جشن های باشکوه عید غدیر را فراهم کند.

علیرضا فیروزفر افزود: علاوه بر برنامه هایی که شهرداری طبق روال سال ها گذشته در محلات برگزار می کند، برای اجرای مهمانی کیلومتری رهروان غدیر نیز با حداکثر توان پای کار است.

نظر شما