شناسهٔ خبر: 67099152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مهمانی کیلومتری "رهروان غدیر" در زنجان برگزار می ش... -

اقتصاد ایران: دبیر ستاد غدیر استان زنجان از برگزاری مهمانی کیلومتری "رهروان غدیر" بمناسبت عید سعید غدیر خم در استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت‌الاسلام علی یوسفی ظهر روز یکشنبه در جلسه ستاد غدیر استان زنجان اظهار کرد: دهه امامت و ولایت فرصتی است تا نقش غدیر و خط سیری که با غدیر آغاز شده است برای جامعه تبیین شود.

وی افزود: در همه برنامه‌ها سعی شده در کنار برگزاری جشن‌ها، بحث محتوایی، فرهنگی و تبیینی را دنبال کنیم و علاوه بر شادی و نشاط برنامه‌ها خط محتوایی نیز برجسته باشد.

دبیر ستاد غدیر استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای غدیر پیش‌بینی شده که در مساجد، هیئت‌ها، مجموعه‌های مردمی با جشن‌ها و مراسم سخنرانی مختلف برگزار خواهد شد، عنوان کرد: هر سال انگیزه برای گرامیداشت این ایام از سال گذشته بیشتر می‌شود که یکی از مهمترین برنامه تدارک دیده شده برگزاری جشن بزرگ «مهمانی کیلومتری رهروان غدیر» است.

حجت السلام یوسفی با بیان اینکه بسترسازی برای برگزاری برنامه‌های این اعیاد فراهم شده است، تصریح کرد: برپایی مجالس خطبه‌خوانی غدیر از رویکردهای مهم است و از مجالس خطبه‌خوانی غدیر خانگی نیز حمایت می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری و مسابقات ورزشی با موضوع غدیر را از برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: جلساتی در موضوع رسانه برگزار شده و صدا و سیما ویژه‌برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در فضاسازی شهری علاوه بر حضور شهرداری‌ها، هیئت‌ها و مساجد نیز در محدوده خود این کار را انجام می‌دهند و هدایت محتوایی برنامه‌های تشکل‌های جوانان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر جشن غدیر کیلومتری برگزار می‌شود تا همه اقشار بتوانند در آن شرکت کنند، بیان کرد: در جشن امسال با عنوان «مهمانی کیلومتری رهروان غدیر» پیش‌بینی می‌شود دوبرابر جمعیت سال گذشته شرکت کنند و باید حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما