شناسهٔ خبر: 67101667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام آخرین کاروان حج تمتع استان سمنان به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام آخرین کاروان تمتع استان سمنان به سرزمین وحی خبر داد.

صاحب‌خبر -

قدرت الله چتری ۲۱ خردادماه اظهار کرد: آخرین کاروان حج تمتع امسال استان سمنان از شهرستان شاهرود و به ظرفیت ۱۲۳ نفر به خانه خدا اعزام شد. 

وی با بیان اینکه در همین ارتباط گلزار شهدای شاهرود صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد میزبان مراسم معنوی اعزام آخرین کاروان حج تمتع استان سمنان در حج امسال بود افزود: مراسم اعزام آخرین کاروان حج تمتع امسال استان سمنان در گلزار شهدای شاهرود و در فضای معنوی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده حجاج بیت الله الحرام برگزار شد، این کاروان از شاهرود به فرودگاه امام خمینی(ره) منتقل تا پرواز آن‌ها به مقصد سرزمین وحی انجام شود. 

چتری ادامه داد: صبح دیروز، یکشنبه نیز کاروان ۱۳۵ نفری از شهرستان سمنان به سرزمین وحی اعزام شد تا همه ۹ کاروان تمتع امسال به قصد زیارت خانه خدا و انجام اعمال حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شده باشند. 

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان خاطرنشان کرد: مجموعاً ۹ کاروان به تعداد یک هزار و ۱۳۰ زائر استان در حج تمتع امسال حضور دارند. 

وی با اشاره به سلامت حجاج اعزامی از این استان گفت: وضعیت تمام کاروان‌های استان سمنان خوب است و زائران در سلامت کامل به سر می‌برند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان تصریح کرد: عمده مشکلات پیش آمده برای زائران در این فصل سال، گرمازدگی است که تمهیدات لازم برای آن هم اندیشیده شده و راهنمایی‌های لازم به زائران عزیز ارائه شده است.

اعزام آخرین کاروان حج تمتع استان سمنان به سرزمین وحی بدرقه آخرین کاروان حج استان سمنان-شاهرود

اانتهای پیام

نظر شما