شناسهٔ خبر: 67289646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده دوران دفاع‌مقدس:

نگاه به مردم، باور سعید جلیلی است

زنجان-فرمانده دوران دفاع‌مقدس گفت: آنچه که باور سعید جلیلی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری را تشکیل می‌دهد، نگاه و خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوعی‌اقدم شامگاه پنج شنبه در جمع هواداران ستاد سعید جلیلی در زنجان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و از همه مهم‌تر انتخاب اصلح باید در انتخابات اخیر تجلی پیدا کند، افزود: اگر به دنبال این هستیم که راه رئیس‌جمهور شهید تداوم داشته باشد، باید به اصلح‌ترین گزینه رأی دهیم و امروز دکتر جلیلی گزینه اصلح برای تصدی قوه مجریه است.

وی از تواضع و اخلاق‌مداری به عنوان ویژگی‌های بارز دکتر جلیلی یاد کرد و با بیان اینکه عملکرد و برنامه‌های این کاندیدا بسیار شفاف و آشکار است، اظهار کرد: ستادی که دکتر جلیلی در زنجان و سایر استان‌ها دایر کرده، ستادی کاملاً مردمی بوده و هیچ‌گونه کمکی برای تبلیغات از هیچ شخص و ارگانی دریافت نشده است.

این فرمانده دوران دفاع‌مقدس با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی این کاندیدای ریاست‌جمهوری، برخورداری از نگاه به مردم و خدمت به هم‌وطنان است، ادامه داد: امروز ستاد دکتر جلیلی فقط با کمک‌های مردمی به فعالیت خود ادامه داده و این گونه نیست که این کمک‌ها باعث ایجاد انتظاراتی در نزد کمک‌کنندگان شود، بنابراین هیچ پست و جایگاهی قرار نیست به افرادی که در این ستاد همکاری مالی و غیره می‌کنند، اعطا شود.

وی از مردم به عنوان ولی‌نعمتان این نظام در نزد دکتر جلیلی یاد کرد و با اشاره به اینکه نگاه این کاندیدا همان نگاه امام راحل به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است، تصریح کرد: برای همه کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری احترام قائل هستیم اما دکتر جلیلی را اصلح‌ترین کاندیدا در این دوره دانسته و از وی حمایت می‌کنیم.

نوعی‌اقدم با یادآوری اینکه دکتر جلیلی فردی برنامه‌محور بوده و برای همه حرف‌های خود برنامه دارد، خاطرنشان کرد: اعتقد راسخ این کاندیدا این است که باید به ظرفیت‌هایی که در نخبگان داخل کشور وجود دارد اعتمام کرده و دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان را در این راه همراهی کرد، بنابراین نگاه دکتر جلیلی به داخل است نه خارج و همین مسئله باعث شده است تا وی به مردم ایران نگاه متواضعانه و به دشمن نگرش مقتدرانه داشته باشد.

وی از عدالت و انصاف، خدامحوری، مسوولیت‌پذیری، دلسوزی برای مردم، صداقت و حفظ بیت‌المال به عنوان شاخص‌های منشور اخلاقی این کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد و یادآور شد: به این موارد باید پرهیز از رشوه، مبارزه با فساد، حمایت از مظلومان و … را نیز اضافه کرد.

فرمانده دوران دفاع‌مقدس، حضور در پی صندوق‌های رأی را به مثابه پاسداری از خون شهدا اعلام کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار بوده و ما نیز از دکتر جلیلی تا زمانی که در خط ولایت باشد، حمایت خواهیم کرد.

نظر شما