شناسهٔ خبر: 67101132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امروز؛

آخرین کاروان تمتع استان سمنان عازم خانه خدا شد

شاهرود- آخرین کاروان حج تمتع امسال استان سمنان از شهرستان شاهرود به ظرفیت ۱۲۳ نفر به سرزمین وحی اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، گلزار شهدای شاهرود صبح دوشنبه میزبان مراسم معنوی اعزام آخرین کاروان حج تمتع استان سمنان در حج امسال بود. کاروانی که به تعداد ۱۲۳ نفر عازم سرزمین وحی شد.

مراسم اعزام آخرین کاروان حج تمتع امسال استان سمنان در گلزار شهدای شاهرود و در فضای معنوی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده حجاج بیت الله الحرام برگزار شد این کاروان از شاهرود به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل تا پرواز آن‌ها به کشور عربستان انجام شود.

صبح دیروز یکشنبه نیز کاروان ۱۳۵ نفری از شهرستان سمنان به سرزمین وحی اعزام شد تا همه ۹ کاروان تمتع امسال به خانه خدا اعزام شده باشند.

مراسم بدرقه حجاج شهرستان شاهرود امروز در فضایی معنوی همراه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای یک هزار و ۴۰۰ شهید استان سمنان برگزار شد.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در ارتباط مجازی با خبرنگاران از مکه مکرمه گفت: مجموعاً ۹ کاروان به تعداد یک هزار و ۱۳۰ زائر استان سمنان در حج تمتع امسال حضور دارند.

وی بیان کرد: وضعیت تمام کاروان‌های استان سمنان خوب است و زائران در سلامت کامل به سر می‌برند همچنین عمده مشکلات پیش آمده برای زائران در این ایام گرمازدگی است که تمهیدات لازم برای آن هم اندیشیده شده است.

نظر شما