شناسهٔ خبر: 67289791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

تجدید بیعت مسئولان قضایی گیلان با شهیدان والامقام

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه رئیس‌کل دادگستری به همراه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری گیلان به همراه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان با حضور در گلزار شهدای شهر رشت با گلباران و عطر افشانی مزار شهیدان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام تجدید بیعت نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری با اشاره به اینکه شهدا مایه سعادت و رستگاری جامعه بوده و راه هدایت را به مردم نشان می‌دهند اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا، چون خورشیدی فروزان در تشخیص حق از باطل، مسیر را هموار نموده تا  مردم با بصیرت و آگاهی در راستای کشف حقیقت گام بردارند.  

رئیس شورای قضایی استان صلابت، اقتدار، امنیت و سربلندی امروز جامعه را مرهون شهدا و جانفشانی‌های و ایثارگری‌های آنها دانست و گفت: همه باید قدردان شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از کارکنان دستگاه قضایی استان همراه بود، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، با گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ همه شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های رفیع آنان تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما