شناسهٔ خبر: 67094811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و صمت در کردستان

تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره‌کل صمت و آموزش و پرورش کردستان منعقد شد.

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل صمت و آموزش و پرورش کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: کمک های مالی واحدهای تولیدی به بخش های مختلف با حضور و نظارت دستگاه های نظارتی هزینه خواهد شد.

علی نوری ادامه داد: برای ساخت مدارس و توسعه در این حوزه می توان توافقی بین شرکت های معدنی و صنعتی با ادارات آموزش و پرورش در شهرستان های مختلف استان انجام ‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود نیاز به ایجاد یک نهضت و جهشی در حوزه مدرسه سازی داریم و تاکید ما با توجه به اهمیت این حوزه هزینه بیشتر در آن است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان  اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط مقام معظم رهبری مزین شده مجموعه آموزش و پرورش و صمت استان در قالب انعقاد تفاهمنامه در حوزه بازار کار و کلاس درس برای تربیت نیروی انسانی در حوزه صنایع همکاری می‌کنند.

خلیقی افزود: ایجاد رشته‌های مدنظر اداره کل صمت نیز در این تفاهمنامه مورد توجه خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز در راستای تحقق شعار سال، با کمک حوزه مشارکت مردمی این تفاهمنامه منعقد شده و با حضور واحد‌های تولیدی و صنعتی شاهد نهادینه شدن موارد این تفاهمنامه خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در زمینه جهش تولید با مشارکت مردمی بر اساس آمایش سرزمین در کردستان و برای ارتقای مهارت‌های تخصصی گام‌های ارزنده‌ای بین حوزه صنعت، معدن و حوزه دانش برداشته می‌شود.

خلیقی یادآور شد: در هفته جاری همچنین تفاهمنامه صمت و دانشگاه کردستان در حوزه دانش منعقد می‌شود و ما متعهد می‌شویم نیاز‌های دانشجویان را مورد توجه قرار دهیم.

نظر شما