شناسهٔ خبر: 67094238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور جمعی از مسوولان؛

تفاهمنامه همکاری آموزش و پرورش و صمت در کردستان امضا شد

سنندج_مراسم امضای تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره‌کل صمت و آموزش و پرورش کردستان با حضور جمعی از مسوولان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار خلیقی عصر یکشنبه در جلسه همکاری آموزشی صمت و آموزش و پرورش و مسوولیت‌های اجتماعی صمت و خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط مقام معظم رهبری مزین شده مجموعه آموزش و پرورش و صمت استان در قالب انعقاد تفاهمنامه در حوزه بازار کار و کلاس درس برای تربیت نیروی انسانی در حوزه صنایع همکاری می‌کنند.

وی افزود: ایجاد رشته‌های مدنظر اداره کل صمت نیز در این تفاهمنامه مورد توجه خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز در راستای تحقق شعار سال، با کمک حوزه مشارکت مردمی این تفاهمنامه منعقد شده و با حضور واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد نهادینه شدن موارد این تفاهمنامه خواهیم بود.

مدیرکل صمت کردستان اضافه کرد: در زمینه جهش تولید با مشارکت مردمی بر اساس آمایش سرزمین در کردستان و برای ارتقای مهارت‌های تخصصی گام‌های ارزنده‌ای بین حوزه صنعت، معدن و حوزه دانش برداشته می‌شود.

خلیقی اذعان کرد: در هفته جاری همچنین تفاهمنامه صمت و دانشگاه کردستان در حوزه دانش منعقد می‌شود و ما متعهد می‌شویم نیازهای دانشجویان را مورد توجه قرار دهیم.

نظر شما