شناسهٔ خبر: 67301000 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کشتی اسباب‌بازی در راه غزه

۳سالی است به واسطه برگزاری جشن بزرگ غدیر، این عید بزرگ شیعیان حال و هوایی متفاوت به‌ خود گرفته و حالا دیگر بچه‌ها هم به‌خوبی می‌دانند وقتی از غدیر حرف می‌زنیم، دقیقا منظورمان چیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، شناخت واقعه غدیر برای کودکان و تبیین این روز برای بزرگسالان از دستاوردهایی است که طی این چند سال به‌وضوح شاهد آن بوده‌ایم و این نیز از همت ملی نشئت می‌گیرد.

چند روز بیشتر تا عید غدیر نمانده و همه دوستداران علی بن ابی‌طالب(ع) تمام هم و غم خود را گذاشته‌اند تا با برگزاری جشنی بزرگ و خاطره‌انگیز، دین خود را به مولایشان ادا کنند. در همین راستا امسال نیز در بیش از ۳۰۰شهر کشور، مهمانی بزرگ غدیر در مسافتی نزدیک به ۲۹۰کیلومتر برپا خواهد شد تا شاهد برگزاری جشنی بزرگ‌تر و باشکوه‌تر از همیشه باشیم.

بیشتر بخوانید:

اما در بزرگ‌ترین جشن ایران که به میزبانی پایتخت برگزار خواهد شد، خوب است بدانید که قرار است کشتی اسباب‌بازی برای کودکان غزه ارسال شود. پویش هدیه اسباب‌بازی ۳سالی است که در حال برگزاری است و هر سال هم با استقبال پرشور مردم مواجه می‌شود.

امسال هم کودکان می‌توانند با اسباب‌بازی وارد جشن ۱۰کیلومتری غدیر شوند تا مجموعه اسباب‌بازی‌ها با کشتی به غزه ارسال شود. همچنین کودکان می‌توانند با پرداخت هزینه اسباب‌بازی در این پویش شرکت کنند.

نظر شما