شناسهٔ خبر: 67091581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت:

روایت پیشرفت‌های بزرگ انقلاب را به نسل جوان بدهکاریم

حجت‌الاسلام حامد تقدیری گفت: از آغاز انقلاب تا کنون فرزندان ایران کار‌های بزرگی در بخش‌های گوناگون کرده‌اند که روایت پیشرفت این ۴۵ سال را به نسل جوان و نوجوان بدهکاریم.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت پس از دیدار با استاندار بوشهر به خبرنگاران گفت: روایت پیشرفت، روایت مردمان مجاهد و مقاوم، یکی از گام‌های امیدآفرین و در مسیر جهاد تبیین است و استان بوشهر استان با داشتن مردمان مجاهد و مقاوم، علمدار این مسیر و شایسته روایت پیشرفت‌ها است.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری افزود: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس‌جمهور شهید است و ایشان همواره دغدغه داشتند که باید به استان‌ها رفت و بخش‌های گوناگون مانند صنعت، آموزش و پرورش، سازندگی، تولید و مقاومت آن‌جا را روایت کرد. بوشهر با داشتن شهیدان مقاومت مانند رئیسعلی دلواری و مردان فعال در عرصه تولید و صنعت پیشتاز این عرصه‌ها است.

او اضافه کرد: بسیاری از طرح‌هایی که اجرا شده و یا در دست ساخت است، هر یک گامی جدی است که در این سال‌ها برای رشد و تعالی اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام تقدیری بیان کرد: رشد و پیشرفت استان بوشهر نه‌تن‌ها برای استان که پیشرفت همه کشور ایران عزیز و حتی تمام مستضعفان جهان به‌شمار می‌رود. استان بوشهر جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت است و مردان و زنان پیشران این استان برای این پیشرفت ملی کمک می‌کنند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: در دولت سیزدهم با این شعار که همه خادم هستیم، همتی شکل گرفت که به دغدغه‌های مردم رسیدگی شود و تلاش شده که یک روز از عمر خدمتی دولت را هم نباید از دست داد و هر کاری که می‌توان باید انجام داد.

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان این‌که ما در این ستاد مسئول خبر‌های خوب دولت بودیم، گفت: جوانان ایران‌زمین آستین‌ها را بالا زدند و کار‌های جدی را انجام دادند و می‌دهند؛ پیشرفت بخش‌های فضایی، صنعت، معادن، نفت و گاز و پتروشیمی، دریایی، صادرات و تجارت و دیپلماسی هر یک روایت‌های بسیار جدی دارد که در این ۴۵ سال به جوانان بدهکاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح‌های فراوانی در بخش‌های گوناگون به‌ویژه راه، درمان و آب‌رسانی با همت خادمان مردم و فرزندان این مرزوبوم در استان در حال انجام است.

محمدهادی رستمیان افزود: تمام تلاش دولت‌مردان این بوده که ناترازی‌ها و کمبود‌ها را کاهش دهند تا به‌سمت رشد و پیشرفت حرکت کنیم و برای افزایش شاخص‌ها و کیفیت‌ها یک روز را هم از دست ندهیم.

او اضافه کرد: امروز استان بوشهر یک کارگاه بزرگ سازندگی است و طرح‌های گوناگونی در بخش سدها، آب‌شیرین‌کن‌ها، راه‌ها، مسکن و بخش درمانی با شتاب و کیفیت در حال اجرا است.

<div id="video-display-embed-code_11199162"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255381/11199162?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما