شناسهٔ خبر: 67086356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت:

ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید است

حوزه/ حجت الاسلام تقدیری گفت: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید بوده و دغدغه شهید رئیسی این بود که به استان‌های با برکت رفته و روایت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، عمرانی، تعلیم و تربیت، تولیدی و مقاومتی صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، صبح امروز پس از سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روایت پیشرفت، روایت مردمان مجاهد و مقاوم می‌باشد که یکی از گام‌های نویدآفرین آن جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استان مردمان مجاهد و مقاوم و علمدار این مسیر و روایت‌پیشرفت‌هاست، افزود: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید بوده و دغدغه شهید رئیسی این بود که به استان‌های با برکت رفته و روایت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، عمرانی، تعلیم و تربیت، تولیدی و مقاومتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام تقدیری، با اشاره به اثرگذاری طرح‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر، ابراز کرد: رشد و پیشرفت استان بوشهر تنها برای بوشهر نیست، بلکه برای همه کشور و ایران بوده و در چند سال اخیر تحول جدی در عرصه حرکت و رشد تعالی آن اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم همت جدی برای رفع دغدغه‌های مردم صورت گرفت، چرا که همه ما خادمین این مردم و مسئول خبرهای خوب دولت در حوزه‌های صنعت، فضا، معادن، پتروشیمی، تجارت و صادرات بوده‌ایم.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، با بیان اینکه استان بوشهر جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت است، اظهار کرد: این پیشرفت‌ها به همت مردان و زنانی است که در عرصه‌های مختلف به تحقق این پیشرفت کمک کردند و ما نیز روایت‌های پیشرفت زیادی در چهل و اندی سال به جوانان و سازندگان گام دوم بدهکاریم که امیدواریم این کار به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما