شناسهٔ خبر: 67966296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان:

مشکل ترافیک «پارکینگ شهرداری» کرمانشاه مرتفع می‌شود

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با کمک شهرداری و احداث پارکینگ‌های جدید ، مشکل ترافیکی پارکینگ شهرداری که محل تردد بسیاری از شهروندان است، مرتفع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از نقاط شهری کرمانشاه و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز و در ادامه بازدیدهای میدانی از سطح شهر کرمانشاه و رفع نقاط حادثه‌خیز و مشکلات ترافیکی همراه با برخی مسئولان از میدان آزادی تا میدان فردوسی کرمانشاه بازدیدهایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید برخی مشکلات ترافیکی احصاء و مقرر شد با کمک نهادهای مسئول از جمله شهرداری و توزیع نیروی برق استان اقدامات لازم برای حل آنها صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از نقاط محل بازدید، پارکینگ شهرداری کرمانشاه که محل مراجعه بسیاری از شهروندان کرمانشاهی و حتی شهرستانها و استانهای همجوار است، بود و با توجه به ترافیک سنگین این محل، مقرر شد شهرداری نسبت به احداث پارکینگ جدید اقدام کند.

سردار حاجیان ادامه داد: طبق اظهارات شهردار کرمانشاه زمینی در این محل خریداری و زمین‌های دیگری هم در حال خریداری است تا ان‌شاالله ظرف مدت یکی دو سال آینده مشکل کمبود پارکینگ خودرو در این منطقه مرتفع شود.

وی گفت: همچنین زمینی هم در میدان انقلاب با کاربری پارکینگ وجود دارد که متاسفانه صاحب آن تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده که به زودی با او نشستی برگزار و موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین به نیاز برخی معابر شهر کرمانشاه به روشنایی اشاره کرد و گفت: در این بازدید نقاط مورد نظر شناسایی و مقرر شد شرکت توزیع برق استان نسبت به رفع نواقص و تامین روشنایی مورد نیاز اقدام کند.

سردار حاجیان در پایان روشنایی معابر را در افزایش احساس امنیت شهروندان موثر دانست و گفت: علاوه بر آن روشنایی معابر می‌تواند در جلوگیری از سرقت و بروز تصادفات هم موثر باشد.

انتهای پیام

نظر شما