شناسهٔ خبر: 67088072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استان بوشهر جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت است

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با اشاره به اثرگذاری طرح‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر گفت: رشد و پیشرفت استان بوشهر تنها برای بوشهر نیست بلکه برای همه کشور و ایران بوده و طی چند سال اخیر تحول جدی در عرصه حرکت و رشد تعالی آن اتفاق افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری صبح امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ پس از سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روایت پیشرفت روایت مردمان مجاهد و مقاوم و یکی از گام‌های نوید آفرین آن جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استان مردمان مجاهد و مقاوم و علمدار این مسیر و روایت پیشرفت‌ها است، افزود: ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رئیس جمهور شهید بوده و دغدغه ایشان این بود که به استان‌های با برکت رفته و روایت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف صنعتی، عمرانی، تعلیم و تربیت، تولیدی و مقاومتی صورت بگیرد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با اشاره به اثرگذاری طرح‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت استان بوشهر تنها برای بوشهر نیست، بلکه برای همه کشور و ایران عزیز بوده و در چند سال اخیر تحول جدی در عرصه حرکت و رشد تعالی آن اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام تقدیری عنوان کرد: در دولت سیزدهم همت جدی برای رفع دغدغه‌های مردم صورت گرفت چرا که همه ما خادمین این مردم و مسؤول خبرهای خوب دولت در حوزه‌های صنعت، فضا، معادن، پتروشیمی، تجارت و صادرات بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت است، اضافه کرد: این پیشرفت‌ها به همت مردان و زنانی است که در عرصه‌های مختلف به تحقق این پیشرفت کمک کردند و ما نیز روایت‌های پیشرفت زیادی در بیشتر از چهل سال به جوانان و سازندگان گام دوم بدهکاریم که امیدواریم این کار به خوبی انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما