شناسهٔ خبر: 67087158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزرای دولت سیزدهم در خدمتگزاری یک روز را از دست ندادند+فیلم

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، بوشهر را یک جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت و پیشران دانست و گفت: وزرای دولت سیزدهم یک روز را هم در خدمتگزاری از دست ندادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه‌های مختلف نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند، اظهار داشت: روایت پیشرفت که روایت مردمان مجاهد و مقاوم است یکی از برنامه‌های ما امید آفرین در راستای جهاد تبیین است.

وی بوشهر را استان مردمان مجاهد و مقاوم دانست و تصریح کرد: این استان علمدار روایت‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف است.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، با بیان اینکه این ستاد یادگار رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی است گفت: تأکیدات رئیس جمهور شهید بر اعزام به استان‌های با برکت و روایت‌های مردم عزیز در همه عرصه‌ها از جمله صنعتی، تعلیم، تربیت، حوزه‌های عمرانی، تولیدی و مقاومتی بود و در این راستا بوشهر پیشتاز این عرصه‌ها محسوب می‌شود.

تقدیری شهدای مقاومت استان بوشهر را نمونه بارز علمدار حوزه مقاومت دانست و بیان کرد: شهید رئیس علی دلواری علمدار عرصه مقاومت و مردان بزرگی که در عرصه صنعت دارند همت می‌کنند و شاهد روایت‌های خوبی در این عرصه هستیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تحول شگرف و مهمی در عرصه‌های مختلف حرکت و رشد تعالی ایجاد شد، گفت: استان بوشهر فقط رشد و پیشرفت آن برای بوشهری‌ها نیست بلکه برای همه استان‌ها و نظام اسلامی ایران و حتی برای همه مستضعفان جهان است.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، با بیان اینکه استان بوشهر یک جبهه پیشتاز و خط مقدم عرصه‌های پیشرفت و پیشران است اضافه کرد: مردان و زنان پیشرانی که در عرصه‌های مختلف پیشرفت استان بوشهر قرار دارند کمک می‌کنند تا پیشرفت‌ها تسریع شود.

تقدیری با بیان اینکه در دولت سیزدهم یک همت جدی صورت گرفت که مسئله و دغدغه‌های مردم رفع شود اضافه کرد: نکته‌ای که ما خادم مردم هستیم در جان مسئولین دولت سیزدهم است و تلاش کردند حتی یک روز هم از دست ندهند در واقع فعالیت‌ها آنها به سال‌ها و سنوات مسئولیتی نیست بلکه هر قدر در توان دارند خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد ملی روایت پیشرفت، روایت‌گر خبرهای خوب دولت است چون پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌شود خاطرنشان کرد: خیلی از رشد و تعالی به همت جوانان و مردانی انجام شده که به یک امید و شوری وارد میدان شدند و با بالا زدن آستین‌ها کارهای مهمی رقم زده‌اند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، این طرح‌های موفقیت‌آمیز جوانان را در حوزه‌های مختلف فضایی، معادن، صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی، دریایی، صادرات، تجارت، دیپلماسی و دیگر عرصه‌ها دانست و تصریح کرد: این پیشرفت‌ها هر کدام روایت‌های بسیار زیاد و جدی دارد و در 45 سال گذشته مقدار زیادی روایت به جوانان سازندگان گام دوم انقلاب بدهکار هستیم که امید می‌رود این مهم محقق شود.

.

انتهای پیام/190/.

نظر شما